Palmdale dag 1

11 augustus 2009 - Palmdale, California, Verenigde Staten

Het heeft een tijdje geduurt maar hier zijn de berichten dan! Onder andere vanuit de Grand Canyon, Glen Canyon, Lake mead en Las Vegas! Veel leesplezier en alle berichten kun je gewoon vinden onder het kopje laatste berichten -> alle berichten.

Vandaag moest ik me met heel veel moeite losmaken van deze geweldige
stad. Er is hier gewoon zoveel leuks te doen en ik weet dan ook zeker
dat ik hier op mijn 21ste een keer ga terugkomen. En ik heb Eric dan
ook gesmeekt om nog een nachtje te blijven, maar hij zei nee en daar
heb ik me dan, tegen mijn zin, uiteindelijk bij neergelegd.

Even iets anders: er zijn wat veranderingen gekomen in ons reisplan.
We gaan namelijk iets heel anders doen. In plaats van door Death
Valley naar Yosemite te rijden hebben we besloten om in plaats daarvan
de gehele Big Sur route te rijden. En we zijn dan ook vandaag weer
terug gereden naar Los Angeles. Maar voordat we wegreden hebben we nog
wel even kennisgemaakt met een van de verschillende zwembaden van het
Excalibur hotel. En het was dan ook heerlijk in het water met het
zonnetje erbij. Maar toen was het alweer 10 uur en moesten we binnen 1
uur uitchecken. Snel naar de kamer, nog even douchen en naar de
liften. Bij de liften stonden we even te wachten want elke lift zat
vol met mensen die gingen uitchecken. Gekukkig duurde het niet lang
voordat we naar de auto konden lopen en we de highway weer op konden
gaan. We besloten om te beginnen met een KOA camping, ondanks de
slechte belevenissen op de vorige camping. Maar het blijkt echt een
topcamping te zijn. Wifi, stroompunten, groene staplaatsen, douches,
wasmachines zo'n beetje alles dus. Dus nadat we aankwamen van onze
reis van Las Vegas naar Acton gingen we even inchecken en alles
opzetten en konden we gelijk daarna weer eens lekker even een wasje
draaien. Was weer eens tijd want de wasberg stapelde zich alweer
angstvallig hoog op. En ging ik even aan mijn videoprojectje over de
vakantie tot nu toe werken. Daarna gingen we eten, nog even kaarten en
daarna naar bed.

Morgen wordt het een lekker luierdagje en worden alle verhalen weer
eens geüpload!

Tim.

1. Hanneke:
    11 augustus 2009
    Wat heerlijk om wakker te worden en al jullie reisverslagen in mijn mailbox te vinden! En wat hebben jullie weer prachtige dingen gezien en meegemaakt. Ik hoop dat jullie erg gaan genieten van de laatste dagen in de VS. Zal nog lastig afscheid nemen zijn ;-)
    Veel liefs en dikke kus, Hanneke
  2. Opa en Oma:
    11 augustus 2009
    Hoi Tim
    Wat hebben jullie weer veel gezien en meegemaakt het is voor ons geweldig dit met jullie te kunnen beleven.We kunnen ons goed voorstellen dat je later nog wel eens terug wilt. maak maar zoveel video's als het kan ,dan kun je straks nog heel lang nagenieten van deze geweldige reis.groetjes en veel liefs van oma en opa.
  3. w.en A.Hendriks:
    12 augustus 2009
    ha lieve reizigers. Wat een geweldige verhalen,vooral nu er zoveel tegelijk kwamen.We zaten al te popelen om weer iets van jullie te horen.Geweldig al die videos en fotos,leuke herinneringen voor als jullie weer in ons kikkerlandje zijn.
    Wij wensen jullie van de week nog wat geweldige dagen! Bedankt voor de reisverslagen! knuffels voor jullie van opa en oma.