New York!

19 juli 2009 - New York, New York, Verenigde Staten

Na een hele dag van reizen zijn we dan eindelijk aangekomen in New York. Het begon allemaal om 8 uur in de ochtend toen ik wakker werd gemaakt door Eric. Niet lang daarna zaten we alweer in de auto op weg naar schiphol waar we bij Gate F rond 12.00 aanwezig moesten zijn. Na een halfuurtje wachten mochten we (na de business class klanten) aansluiten in de rij. Na wat overleg met de stewardess werden de plaatsen aangepast zodat we 2 aan 2 bij het raam zouden zitten. Toen we trouwens in de rij stonden zagen we dat Xander de Buisogner ook in de rij aansloot, met zijn vriendin. Na een harde landing en een 8 uur durende vlucht kwamen we dan ook veilig en geheel ongedeerd op het vliegveld JFK New York aan. Eenmaal aangekomen moesten we samen met Xander nog een uur in de rij staan voor de visum controle. Daarna was het koffers ophalen, airtrain pakken en daarna op de metro stappen. En na 2 uur reizen zijn we nu (eindelijk) in het Hotel aangekomen, dat er trouwens goed uitziet. Na zo'n dag zijn we vooral uitgeput, terwijl het tegelijkertijd ook heel verleiderlijk is om nu alvast een kijkje te gaan nemen in de stad die nooit slaapt. Het is hier nu 19:41 en de eerste foto's zijn toegevoegd aan het album.

Groetjes uit New York namens iedereen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Raymond:
    He tijd reizigers,

"Start spreading the new, if you can make it there you can make it... anywhere! It's up to you."

Veel plezier... en een lekkere big apple :-)

Groeten van Frank eh.... Raymond
  2. Linda:
    19 juli 2009
    Hello there ... Yes! Jullie zijn in New York. Even bijtrekken en dan lekker los in die bruisende stad. Echt leuk om zo op afstand jullie belevenissen te zien. Heel veel plezier!
    Groeten van Linda
  3. Opa en Oma:
    19 juli 2009
    Hallo jongelui wat leuk dat we kunnen zien waar julie zijn. Knap hoor Tim.De foto's heb ik in een mapje gezet. Zo krijgen we een leuke reportage. Groetjes aan iedereen en veel plezier. Wij kijken uit naar het volgend berichtje. Oma en Opa.